Godmorgon :)

Solen skiner, får se om jag hinner med en snabb promenad innan jag ska till skolan idag .. Ska dit lite tidigare än planerat och prata om ett PM arbetet vi ska starta upp - så mycket jobb att göra på så lite tid, känner mig redan stressad ! In och kikade efter resutat på mikrotentan idag, nu ligger den under godkända kurser och jag har fått mina poäng för den :) Men dock kan man inte se hur mycket jag fick på tentan, där står fortfarande det gamla resultatet, men det borde väl dyka upp snart, annars får jag se om jag kanske kan hämta ut den idag :p Den måste ju som sagt vara godkänd i alla fall när jag fått poäng för kursen ! Gud så skönt :p

Ska göra mig i ordning nu och gå ner med lite sopor från gårdagens städning .. Hoppas jag fått mina böcker idag så jag kan komma igång med läsningen ! Och har jag det blir det åtminstonde en liten tur till ica :p Resten av dagen ska jag som sagt spendera i skolan, ungefär fram tills fyra i alla fall .. Sen ska jag och Anna laga till lite god mat och ha en tv-kväll :) Desperate Housewifes kommer vara hur spännande som helst ikväll !


image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback