Godmorgon igen då

Nu har snart halv veckan gått - igen .. Går så himlans snabbt nu för tiden ! Jag ska alldeles strax resa mig från sängen och gå och göra mig i ordning, börjar snart på att bli lite bråttom :p Ska iväg på skolan för information angående PM - arbetet så vi kan sätta igång med det rejält .. Så blir till att sitta och klura ut intervju frågor idag .. Intervju på fredag som jag tyvärr inte kan medverka på men det kommer resten av tjejorna klara galant :) Själv ska jag ta mitt pick och pack och åka hem en sväng i helgen, känns som de var evigheter sen nu och det ska bli så skönt, vad som händer är en annan fråga ?

Nu är även jag och Anna uppskrivna som faddrar till nollningen i höst :) Ska bli så trevligt så .. Nu måste jag verkligen sätta igång om jag ska hinna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback