hemfärd inom kort

Japp då var det snart dags att bära ner packningen till bilen och bege sig hem .. Ska till smedjan först, hämta lite smink och så och äta lunch med mamma, hon bjuder och jag väljer vart vi ska äta :p Hmm, brandt´s kanske ? mums. Varit duktig denna vecka med träning och kost så kan unna mig lite i helgen, lite i alla fall .. Efter lunchen åker jag nog ut till Linn en snabbis innan jag åker hem och gör mig i ordning .. Riktigt vad som händer ikväll är oklart, men umgås lite och så är i alla fall aldrig fel ...

Nu ska jag väl förbereda mig och kika över så jag fått med mig allt ..

Kommentarer
glitterandbling

hoppas du har en bra dag :)

2008-05-16 @ 15:19:19 | http://glitterandbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback