Hemma igen

Då var man tillbaka från Gymmet, kändes så bra att vi släpade oss dit .. Var ju som sagt trött innan men när man väl kom dit kändes det bra, men nu är jag trött igen :p Vart en riktig genom körare av benen i alla fall, kommer ha svårt att gå imorrn, hehe . Men då ska jag iväg på ett pass, kommer kännas kan jag lova ! Men det är bra då vet man att det tar :) Fick publik på gymmet idag också, två intsruktörer som skulle visa två killar hur maskinerna funkar och då när vi hade en maskin ställde de sig liksom där alla fyra och kollade hur jag gjorde .. Jätte kul ! Jag är då en sån som har svårt att koncentrera mig på det jag ska göra på gymmet när folk glor :p

Nu ska jag inte alls göra mycket mer idag ! Duscha om ett tag, kanske äta nånting, sen kika på greys anatomy och sex and the city ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback