ingen rubrik

Då var det fredag igen då .. Inte skrivit något nu sedan i onsdags för igår orkade jag helt enkelt inte :p Sista april tillbringade vi i alla fall hemma vid Jimmy och sen uppe på Trädgårn .. Grymt längesedan man var där sist, träffa lite folk som det också var jätte längesedan man såg, trevligt trevligt :) Hade egentligen tänkt att ta det lugnt idag, men sen sa linn att partyambulansen spelar på folkan, så blir en vända dit framåt kvällen :p Kan man ju inte missa ju !

Sitter nere på smedjan och har öppet nu .. Pappa håller på att byter däck på sin bil, precis blivit klar med min .. Så han bjöd på käk från elan också .. Nu ska jag ta och roa mig med någonting fram tills ja ska stänga igen vid halv fyra, då ska jag lägga öl på kylning, hoppa in i solariet sen duscha av mig och göra mig i ordning här nere ! Limpan kikar väl förbi nån gång där efter duschen också ..

image82

Kommentarer
Linn

skål babiiie :) see you soon. hoppas vi tillbringar den här kvällen tillsammans lite mera =) hehe. Pussis

2008-05-02 @ 14:49:35 | http://linngoransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback