Kul dag ?!

Då var jag hemma igen, blir en trööök dag idag :( Måste komma nån vart i den engelska organisations boken, usch för engelsk kurslitteratur !! Engelska när man läser nåt riktigt intressant är helt okej, men annars är det bara jobbigt och tar dubbelt så lång tid .. Försökte mig på att läsa lite igår men kom bara tio sidor .. Men ska väl verkligen försöka idag !

Blir en paus sen senare och iväg till friskis för ett pass i alla fall ..
Jag vill verkligen hitta på nåt skoj idag ! Vill inte bara sitta hemma, men ibland har man inget val och heller inga pengar då tyvärr .. Man måste väl tyvärr ha lite tråkigt ibland för att komma nån vart .. Vill hitta på nå skoj till helgen i alla fall, hade velat gå ut på fredag men verkar som om vissa bestämt sig för att vara nyktra, men får väl se om de håller sig till det :p ?!! Får väl helt enkelt se vad som händer ..

Såg också framemot besök i nästa vecka .. Men det verkar dock tyvärr aldrig bli av, alltid nån som inte kan ! men får väl se hur det blir, hoppas på det i alla fall, vore riktigt trevligt !!

Om jag kanske skulle ta och göra något seriöst nu ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback