Lill lördag

Idag är det onsdag, även kallad Lill Lördag :p Tänkte jag skulle vara lite duktig nu på morgonen och gå på en lång promenad när vi inte behöver vara i skolan förens tolv .. Men sov lite för länge (sängen kan vara oerhört skön ibland !) Så det fick bli en kortare och intensivare promenad .. Fruktansvärt svettigt vart det i alla fall när solen låg på också, men ack så härligt :p Skönt sätt att vakna på, en promenad i solen med härlig musik i öronen ! Ska försöka fortsätta med detta nu verkligen .. Om jag bara inte hade så svårt att ta mig upp på morgonen, för när man väl är uppe och iväg känns det ju inte lika jobbigt längre !

Ska som sagt till skolan runt tolv, ska diskutera vårt PM arbete innan föreläsningen som börjar kvart över ett .. Cirka kvart i fyra är det dags att vandra hem sen, snabbt kasta i sig lite mat och göra sig i ordning .. Sen ner till anna på för drink :) Sen ska vi iväg till Angela på ljusparty/födelsedagsfest för två i klassen och efter det blir det en utekväll på Pluto, härligt nu när de öppnat upp terassen ! Det var min dag det i korta drag, kommer bilder från kvällen sen :p Nu måste jag gå och göra mig i ordning om jag ska hinna få i mig något ätbart innan föreläsningen ..

image82

Kommentarer
http://TUMADRE.blogg.se

en promenad låter bra!

2008-05-07 @ 10:32:51 | http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback