Motivationen ökar

Nu har jag plötsligt fått en sån där känsla av motivation när det gäller träning igen :p Det kommer lite i vågor sådant där .. Men nu har jag i alla fall gjort upp ett schema för mig och Anna som vi ska ta och hålla ! Kommer bara bli svårt att hålla träningen sen tyvärr när man kommer hem under sommaren .. Men får se till att komma igång med morgonpromenader och liknande och sen försöka hitta nån som kan tänka sig att följa med mig till gymmet på jobbet sen ?!! :)

Träning denna vecka blir i alla fall :

Idag - Powerwalk
Imorgon - Gymmet / armar
Onsdag - Baspass på friskis
Torsdag - Gymmet / ben
Fredag - Morgonpromenad
Lördag - Vila
Söndag - Promenad

Hoppas jag håller detta nu ! Men ska göra mitt bästa :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback