Musiktips ?

Hemma nu och har varit det ett tag .. Gick hem efter halva föreläsningen för höll typ på att somna så kändes inte som att det gav nånting i alla fall .. Jag och Anna passade på att åka och köpa alkoholen till helgen, vart en vacker mix av öl, cider och vin :) Ska bli så trevligt så ..

Sitter nu och lyssnar på lite musik, försöker hitta lite ny musik till helgen ! Nån som har lite bra förslag ? Linn om du ser detta kan du väl vara gullig och skicka lite till mig om du har nåt bra :)

Ska alldeles strax sätta igång med lite städning, koppla in högtalarna i datorn och poppa så går det nog mycket bättre . Sen ska jag läsa lite och om klockan inte blir så mycket så blir det nog en promenad med Anna sen, fint väder nu, men blir säkert kallt och så sen men vi får se. Hoppas de kan vara sånt här väder åtminstonde i helgen, inte jätte varmt men de duger, solen skiner och himlen är blå !

Kommentarer
Linnsan

Pitbull - Go girl

Barrington Levy - Here I come

Lil' Wayne - Lollipop

Afasi & filthy - Jobb

Akon - Dangerous

Carlene Carter - Every little thing

Ying Yang Twins ft. Pitbull - Shake



såå. du var icke Online på msn min kära så här akn du ladda ner det du ej har =)

2008-05-22 @ 22:55:04 | http://linngoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback