Mysig dag i solen :)

Idag har vi spenderat en del timmar ute i solen nere på stan ! Så varmt och underbart .. Vandrade ner vid tolv snåret, käkade lunch på Jensen, jätte mums ! Sen kikat i affärer lite och suttit i parken med en varsin tidning .. Mycket folk ute, så härligt med varmare tider .. Kunde dock inte handla nåt idag :( så mycket jag vill ha och behöver nu .. Hittade ett par slip-in på din sko som jag älskade så klickade hem dem på hemsidan, hinner jag få pengar innan de ska betalas :p Ska göra upp en budget tror jag så jag vet hur jag ska klara mig under sommaren ..

Nu är vi hemma igen i alla fall, ska väl fräscha till oss lite, kanske äta nåt lätt och sen gå på bio till kvällen, blir antingen "21" eller "Street Kings", inte riktigt bestämt än, nån som sett nån av dem och kan rekommendera dem ?

image82

Kommentarer
Millan - Eruannon

Hej!

Ville bara tala om att du är vinnaren på designen du tävlade om i min blogg. Grattis! :) Säg till när du är inne, så fixar vi de :)

2008-05-11 @ 13:05:13 | http://eruannon.blogg.se
Millan - Eruannon

Sv: Hej!
Ja skicka över på min mejl så fixar jag de :) skriv dina uppgifter så lägger jag in dom så fort jag kan (idag) :) Kram!

2008-05-11 @ 17:06:33 | http://eruannon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback