Riktig slödag

Ooj oj inte mycket gjort idag inte .. Läst lite, men definitivt inte så mycket som skulle ha behövts ! Men kom inte igång förens halv ett kanske, var rätt seg imorse :p Plockat undan och så också och diskat men dammsugningen tar jag imorgon. men men, en dag har gått och även fast jag i princip inte har gjort nånting så har den gått riktigt snabbt. Men just nu är jag rastlös så vill gå och lägga mig och invänta fredag. Imorrn är det först skolan som gäller, planera vår redovisning och skriva en opposition på ett annat arbete. Efter det ska jag och Anna ner en vända på stan, köpa ännu en liten sak till Johanne och jag ska köpa en present till min mor. Sen ska jag också försöka hitta nåt till nästa helg, blir nog ett linne eller en söt klänning från Gina Tricot :) Ska ju också som sagt hinna med dammsugning imorrn :p och sedan framåt en sisådär sex kommer Rebecca och hämtar mig och Anna så bär det av till Enköping på födelsedagsmiddag hos Johanne, så treviigt så !

Vad ska jag göra nu då ? hmm bör läsa ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback