Rubriklös

Får inte alltför mycket gjort idag känner jag .. Men har i alla fall tvättat två tvättar och inne på två till och sen har jag ätit och lagat mat till imorrn också att ha med i matlåda ! Sen måste jag i alla fall bädda om i sängen, plocka undan lite och diska .. Skulle behöva städa så mycket mer, men vi får se om jag får nån ork till det - blir nog en tidig kväll ikväll (på tiden :p)

Hoppas PM-arbetet rullar på i bra takt imorgon så vi kan komma därifrån ungefär samma tid som idag .. I så fall ska jag och Anna åka iväg och besikta bilen (igen !!). Kommer förmodligen inte gå igenom denna gång heller då pappa förmodligen måste byta bromsok, men hinner inte det innan de blir körförbud så måste ta den till besiktning innan ..Man kan ju hålla tummarna i alla fall, man vet ju aldrig kan ju gå igenom .. Pappa har luftat bromsarna och så, kanske gjorde det någon verkan ?!! Ska ut och tvärnita några gånger också innan besiktning tydligen tyckte han då det också kan göra skillnad, så vi får väl se. HOPPAS HOPPAS ! Inge roligt att betala för ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback