Så typiskt

Varit jättefint väder hela förmiddagen, men när jag och Anna tänker lägga oss ute i solen och ta de lugnt dyker det upp en massa moln :( Struntade i föreläsningen idag och hade istället själv studier :p Kändes som att man kunde lära sig lika mycket på egen hand då läraren som skulle undervisa bara undervisar rakt från en power point presentation som dessutom fanns att skriva ut ! Så vi har gått igenom den på egen hand nu då .. Skönt att komma hem lite tidigare, behöver man inte känna sig lika stressad inför att göra sig i ordning innan vi ska iväg ikväll .. Nu ska jag gå och noppra ögonbrynen, ajajaj och sen ska jag laga till nå gott och äta ...

image82

Kommentarer
Julia

hej! :) är du intresserad av en ny bloggdesign? du får självklart välja själv hur den ska se ut :) kolla min blogg under kategorin "bloggdesign" längst upp, eller mejla mig om du är intresserad!
ha en trevlig kväll :)

2008-05-07 @ 14:42:11 | http://juliaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback