Seg eftermiddag

Vart en oerhört seg eftermiddag, bara legat och degat i soffan. Gick från skolan då jag fick ont i magen :( Måste nog seriöst kolla upp detta snart, inte normalt att ha ont i magen så ofta som jag har ! men men, legat och slö kikat vänner och nästintill somnat ett antal gånger. Läst lite i en av böckerna nu den sista halvtimmen typ och ska försöka ta mig igenom ett par sidor till. Ska laga lite matlåda snart också, kyckling med ris och tzatziki blir det nog, mums mums !

Nyss suttit och räknat lite på hur jag ska lägga upp en budget för sommaren .. Hur jag än vrider och vänder på det kommer jag få snåla som fan och inte ha råd med det jag vill ha eller göra precis :( så trist ! Måste väl lösa sig på nå vis. Men men, kan ha en riktigt skojsig månad i Juni och sen inte göra ett skit resten av sommaren ? :p hmmm .

Ska jag orka laga mat nu - IGEN, och få ännu mera disk (hatar att diska !) ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback