Sista inlägget för dagen

Klockan är nu cirka tjugo över tio .. Jag saknar nästan den tiden då man faktiskt gick och lade sig vid den här tiden .. När jag gick på gymnasiet gick jag nästan alltid och lade mig runt tio och klarade då också av att kliva upp vid en halv sju på morgonen utan problem .. Man hade liksom den rutinen då att man skulle med bussen till skolan vid halv åtta ungefär .. Nu har man föreläsningar på lite olika tider och ibland kan det hända att man inte har en förens cirka ett, blir lätt att man ligger i sängen en aning för länge då ! Måste försöka få in lite rutiner ..

Imorgon ska jag i alla fall, så gott jag kan, försöka kliva upp cirka sju . Tänkte jag skulle ta en rask promenad på morgonen, sen hem duscha, äta frukost och iväg till föreläsningen som börjar halv tio .. Hoppas att jag lyckas kravla mig upp nu då, uppdaterar om hur det gick för mig imorgon :p Så därför i alla fall ska jag gå och göra mig i ordning nu, mysa ner mig i sängen och kika lite tv och hoppas att det får mig att bli trötter snabbt så att jag kan somna i någolunda tid .. Men har inte alltför höga förhoppningar inför det !

Godnatt allesammans ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback