skön känsla

Känns så himla bra efter att man tränat :) Gör det hela värt det att man vet att det kommer kännas så bra efteråt .. Trodde det skulle vara jobbigare idag då jag redan hade lite träningsvärk, inte för att det inte verkligen kändes emellanåt, men det gick riktigt bra ändå .. Som det sägs så botar man träningsvärk med träning !

Ska fixa ett schema för träningen i nästa vecka också, vi har kommit fram till att träning tre gånger är bra .. Två pass på gymmet, ett för armar och ett för ben och sen ett konditionspass också så man får träna upp det också .. Det är dock tyvärr inte många veckor kvar tills man slutar nu och man ska spendera sommaren hemma, så måste lösa det på nå vis så jag inte lägger av med träningen nu när det känns bra :p Får väl se om det går nå pass eller inte och sen blir det gymmet två dagar i veckan när jag börjar jobba .. Om ingen från jobbet vill följa så får jag kanske tjata på Kristoffer eller helt enkelt gå själv :p

Men men, kankse äta nåt litet nu bara ?! inte direkt jätte hungrig, men man ska ju äta lite efter att man tränat och annars kommer jag väl bli hungrig och äta för sent istället ..

Kommentarer
ella

behöver ochså börja träna;)hoppas du har en mysigkväll

2008-05-15 @ 18:38:12 | http://ellisgirl.blogg.se/
Jennifer

håller helt med dig! älskar känslan av att veta att man faktiskt gjort någonting jobbigt :-)

2008-05-15 @ 18:45:48 | http://beddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback