Solen skiner :)

Vackert väder idag :) Tyvärr kan jag inte vara ute och njuta, måste städa . Men men, har som sagt varit nere på stan och hämtat mina linser idag så då fick man en liten dos sol iaf :p Jag och anna käkade lite på waynes också, ute i solen på uteserveringen med iskall cola, mums :p Kikade även en snabbis in på nån affär, in på Gina bland annat, tänkte jag skulle försöka hitta nå fint tills vi ska ut på onsdag, hittade en söt rosa klänning med fickor och ett silver halsband fick det bli till det ..

image124

Bilden vart inte den bästa :p Klänningen såg extremt stor ut men det är den inte på i alla fall, bara lagomt stor och pösig, hehe .. Nu har jag grejat klart i garderoben i alla fall, stoppat in ren och fräsch tvätt och typ vikt om alla mina t-shirts som låg huller om buller .. NU är det dags att ta hand om all annan röra ! Tror det blir till att börja med badrummet ..

image82

Kommentarer
emelie

Tack så mycket..
Snygg klänning du köpt.. :-D

2008-05-05 @ 20:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback