Sov så gott

Nu ska jag snart gå och göra mig i ordning och vandra iväg till min underbara säng ..
Varit en mycket seg dag idag då jag var hemma på grund av huvudvärken och orkade göra nånting i princip! Läst en del i en av böckerna i kursen i alla fall och sen har jag tvättat också. De senaste timmarna har jag spenderat framför Annas tv där vi kikade på Gossip Girl och Desperate Housewifes :)

Imorgon ska vi kika lite när studenterna från gymnasiet har nån utklädnadsshow :p Sen ska vi in på stan och sätta oss på nå fik och skriva klart det sista på arbetet och käka lite lunch. Sen blir det till att vandra lite i affärer, har dock inte pengar till allt jag skulle behöva, men måste hitta ett par nya jeans ! Hoppas jag kan hitta ett par billiga snygga par som sitter bra :p Skulle vara trevligt att hitta nåt att ha på sig nästa helg också men vet inte om jag har råd med det nu, men vi får se. Ska även köpa en present till Johanne, men vad det blir tänker jag inte skriva här för hon kanske läser, vem vet :p

Godnatt allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback