stressad

Tack för en trevlig kväll igår tjejer :) Bilder kommer lite senare ..
Nu känner jag mig vädigt stressad inombords ! Jag har nämnligen inte fått mina böcker till kursen än :s Känner redan att jag ligger efter med läsningen och hoppades och trodde verkligen att de skulle dyka upp i min postlåda idag så att jag kunde komma ikapp lite med läsningen, men icke sa nicke :( Ber till gud nu att de kommer imorrn annars får jag panik ! Skickade iväg ett mail till dem och frågade om de hade skickat dem så hoppas jag får svar på det under dagen ..

Idag då ? Jag hade ju då tänkt att läsa en del men nu vart det ju inte riktigt så .. Ska diska lite och plocka undan lite tjafs .. Sen lite senare blir det nog en promenad i det vakcra vädret .. Det ska bli värsta sommarvädret till helgen :) Gud så underbart ! Ska tjata på krille att vi ska hålla oss ute i solen hela tiden :p Framåt kvällen idag blir det kanske en film med Anna om hon känner för det ?! Hon är inte ute på msn nu så kan inte fråga :p Det var väl min dag det .... Får se om det händer nåt annat spännande ?

image82


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback