Summering av helg

Har varit mycket dålig på att skriva denna helg. sorry ! Fick i alla fall besök i fredags :) Linn, Sandra, Kristoffer, Jimmy, Daniel, Emil och Pontus kikade förbi. Hemma här hos mig och förfestade först, även Anna, Wivecka och Elin kom förbi. Drog ner till Pluto sen och hade en mycket trevlig kväll, tack allesammans ! Skulle även ut igår kväll, men alla drog ju hem :( Hade funderingar att gå ut med de från klassen då bara istället men Krille stanna och eftersom ja inte kommer hem nästa helg så ville jag ju passa på att umgås med honom. När man bor en bit ifrån varandra får man helt enkelt ta till vara på all tid som finns. Men hade ju varit riktigt skoj att gått ut också och hade hemfolket stannat hade det ju blivit så, men det blir fler vändor ..

Jag och Krille gick i alla fall på bio istället, vart "what happens in vegas" riktigt bra och rolig film :) och idag har vi gått lite på stan och käkat på Jensens. Hittade ett linne, ett skärp, ett par shorts, solglasögon, lite underkläder och blommor att ha i håret :p Åkte också ut till hälla för att handla på maxi så nu har jag så jag klarar mig tills de är dags att flytta hem över sommaren. Men blir väl nån vända ner hit också, kommer väl säkert inte kunna få med allt jag vill ha med mig hem på en gång heller ..

Kristoffer har precis åkt så nu känns de så där tomt som de gör när man har haft besök och sedan blir lämnad ensam, men det står inte på förens det är dags att åka hem igen . Denna vecka kommer jag ha fullt upp med att göra klart PM-arbetet, plugga till provet och klämma in en massa träning (vart inte alls nå bra i veckan som gått). Till helgen blir det födelsedagsmiddag hos Johanne och kanske film kväll med flickorna på Lördagen ?! Sen blir det till att plugga nån dag till innan man åker hem, så kommer gå snabbt, eller hur ? :p Brukar göra det ! Hopppas sommaren kommer nu också då, för vi vill ha varmt och skönt till drakbåtsfestivalen ..

Nu ska jag surfa runt lite och kika, på vad vet jag inte ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback