Summering av helgen

Vart inget inlägg igår, sorry ! Hemma vid Krille hela dagen, sen hem hit och kika film på kvällen bara .. Så gårdagen hände det inte mycket på, i fredags var jag som sagt ut, hem till Jimmy först, upp till skogström en sväng (onödigt :p bara typ 45 minuter eller så) sen in på Lingårn - en trevlig kväll i alla fall :) Och Linn höll sig nykter, ska hon ha en eloge för :p !!

Och igår då, tror ni inte att det började snöa !! (men ligger i alla fall inte kvar) Usch ville bara börja gråta, det är ju fruktansvärt, ska ju vara varmt och skönt nu tycker jag, men det verkar som att vädret ska bättra på sig under veckan så håller tummarna ! Verkar som att det blir storbesök till helgen sen i alla fall, trevligt men trångt men det går :p

Idag då ? Skulle egentligen ha klivit upp tidigt men inte fått mycket sömn inatt .. Hade lovat Irene att hämta henne för att hon skulle upp och jobba men när de aldrig ringde så trodde jag att hon skulle stanna med mamma och dem så gick och la mig för var så himla trött .. Och då börjar Ove spela musik så väggarna dunka (förstår inte hur det kan låta så mycket, för egentligen spelar han inge högt men det dunkar jätte mycket) Och när jag väl somna ringde mamma och sa att Irene ville hem så bara att klä på sig och vandra ut i det icke trivsamma vädret .. När jag väl kom hem igen sen hade jag problem att sova igen men när jag äntligen somnat ringer mamma och hon och stumpis vill ha skjuts hem från Smedjan, funderade seriöst på attt inte svara :p Men hon tjata på tills jag var tvungen .. men men

Idag är det tillbaka till Västerås som gäller, ska vänta på att krille kommer förbi en sväng och sen käka nåt också innan ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback