Tack för informationen

Ringde idag och frågade om mina böcker och om de hade blivit skickade ?!! Damen på andra sidan berättade då för mig att den böckerna var slut hos förlaget, men de hade då inte kunnat skickat ett meddelande eller meddelat mig när jag beställde böckerna ?! Då hade jag kanske haft en chans att få dem från annat håll, men nu är de typ slut överallt, åtminstonde den ena boken .. Och känns även onödigt att beställa från annat håll då hon sade att de kan dyka upp vilken dag som helst, för när de får in dem så skickar de direkt och jag har det nästa dag. Så de kan ju lika gärna komma denna vecka eller nästa vecka ? vem vet, så kan ju också hända jag får vänta ännu längre om jag ställer in beställningen och beställer från annat håll. Så är väl lika bra att vänta, Anna är så snäll i alla fall och låter mig läsa den ena av hennes medan hon läser ut den andra så skiftar vi sen ..

Varit iväg till gymmet i alla fall och ska snart ta mig någon lunch .. Såg en mystisk skylt på vägen till gymmet "If I could find out who is in charged I will Kill him" ???! eller nått sånt i alla fall, va ?? Nån som kan förklara för mig vad detta handlar om ? Mycket frågetecken nu :p

Mina skor har redan kommit :) Så ska hämta ut dem när jag och Anna vandrar iväg till Ica sen .. Blir lite onyttigt till vår Tisdags TV-kväll, men inte alltför mycket .. Tränat idag i alla fall så man behöver inte ha lika dåligt samvete :p Dags för lunch nu då, sen ska jag städa undan här så jag vågar släppa in Anna idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback