Tillbaka i Västerås igen

Vart hem en sväng då som sagt, trevligt värre :) Var ju på partyambulansen i fredags, riktigt skoj var det att dansa av sig riktigt rejält :p Trodde dock faktiskt att det skulle vara betydligt mycket mer folk .. Förstår inte varför de gör så dålig reklam för sig och sen klagar de på att de inte går ihop ? hmm undrar varför !! Men vi hade som sagt riktigt trevligt i alla fall och det var ju huvudsaken .. Vart lite efterfest hos grannen sen med bror min o hans flickvän :p haha var också trevligt .. Gårdagen var rätt seg, jag och Kristoffer roade oss med att kolla in hur det gick för pappa, ove och janne när de tapetserade om sovrummet och i inte alltför nyktert tillstånd, men riktigt bra vart det faktiskt trots allt ! :p Sen kikade vi en film framåt kvällen, en med irene huss som var riktigt bra ..

Idag har jag väl inte heller gjort alltför mycket .. Jag och Kristoffer har städat och donat i rummet jag sover i hemma, sen skjutsade jag pappa till stan då han skulle hämta en ny bil, som han är så stolt över :) Fin var den .. Sen passade vi på att sitta ute i solen innan de var dags för mig att packa ihop och dra iväg .. Nu är jag i Västerås igen i alla fall, hunnit vara ut till Ica maxi på hälla också och storhandlat så nu ska jag klara mig ett tag :p Kikat lite vänner och ätit lite naturgodis och nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra för jag är inte direkt trött heller ..

Imorrn börjar en ny kurs så då blir det först skolan, sen ska jag ner på stan och hämta ut mina linser och efter det ska jag hem och storstäda .. Och snacka om att det är hög tid för det !! Jag längtar nästan tills jag får sätta igång för nu är min lägenhet ingen vacker syn :( men det ska det bli ändring på !

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback