Torsdag

Då var det ännu en tidig morgon. Idag trodde jag verkligen inte att jag skulle kunna ta mig upp ! Fruktansvärt trött och kallt var det så jag trivdes under täcket. Men till slut kom jag väl upp i alla fall men allt har gått mycket segt denna morgon. Vädret ute ser trist ut också :( Hoppas  det klarnar upp senare. Ska som sagt i väg och skriva PM-arbete i några timmar innan föreläsningen som börjar vid halv två, så jag ska alldeles strax gå och packa ner matlåda och mellanmål. När jag kommer hem sen måste jag fortsätta med städningen som jag påbörjade igår och måste även försöka hinna läsa en del (fick äntligen mina böcker igår). Meningen att vi ska hinna iväg till gymmet också, får se hur sent det blir och hur pass trött man kommer vara, men hoppas på att vi hinner med det idag också .. Nu ska jag göra det sista innan jag ska vandra iväg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback