Trevligt slut på dagen med mor och far

Mamma och Pappa kom som sagt och hälsade på mig idag :) Var ner på stan först och mamma var gullig och köpte en lång t-shirt, ett halsband och en vanlig enkel BH till mig, så snällt :p Sen åkte vi ut till Ikea och strosade runt lite och käkade mat, var sen också in på ICA maxi och mamma var generös igen, köpte lite mat åt mig, så imorrn blir det potatissallad och rostbiff i matlåda (orka laga någon mat nu!) sen tyckte hon även att jag skulle ha nåt att bjuda på till helgen så vart en chips påse och små godis sen fick jag en tidning också .. Älskar min mamma :) Inte bara för att hon ger mig saker så klart utan för att hon är bäst ! Pappa med för den delen !

Nu ska jag bara mysa ner mig, jag har ont i fötterna ! Greys anatomy snart och sen ska jag mysa ner mig i sängen med min nya tidning .. Här kommer i alla fall en bild på väskan ja lova lägga ut tidigare och på mina nya saker jag fick idag :) Varning för dåliga bilder:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback