utfört en budget

Student = Fattig ?!! Jo i vissa stunder riktigt rejält .. Suttit och gjort upp en budget över några månader framåt, och det blir inte alltför lätt ekonomiskt fram tills den 25:e augusti ! Men det får lov att gå, risken är bara att jag kommer vara sjukt shoppingsugen när jag får pengarna i augusti :p Men ska verkligen försöka spara lite till tider då ekonomin inte är lika bra ! Till hösten ska jag också försöka allt vad jag kan för att skaffa mig ett extra knäck, hoppas verkligen att det kan lösa sig med det, skulle verkligen vara skönt med lite extra pengar varje månad. Jag ska också lova mig själv att vara duktigare på att spara till hösten så att nästa sommar inte känns lika jobbig .. Men men, deprimerande inlägg :p

Det löser sig säkert på nåt vis .. Man får väl helt enkelt låta bli att köpa en massa :p hehe kommer bli svårt . Just nu är det verkligen jätte mycket jag behöver .. Kommer sådana perioder och oftast kommer dom ju också när man inte har alltför mycket pengar tyvärr ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback