Utgång ikväll då

Jag är redan i ordning gjord :p Gick riktigt snabbt idag eftersom jag var på det klara över vad jag skulle ha på mig ! Jätte trist väder ute, hörde av Angela idag att det har snöat i mora, nästan en decimeter, kommer det hit börjar jag seriös gråta ! Men än så länge regnar det bara, vilket heller inte är så skoj ..

Jag har lite tråkigt nu .. Väntar på Linn och svar från Kristoffer vart vi ska ta vägen, så med tanke på regnet kanske jag ska ta bilen och ställa av den nånstans, vilket innebär att jag inte kan dricka nånting än .. Men vi får som sagt se vad Krille säger och så, kanske kan nån annan skjutsa så jag slipper ställa bilen nånstans .

Hoppas på en trevlig kväll i alla fall, Ha en trevlig kväll ni också !

Kommentarer
Sara

läskigt med snö i maj :S

2008-05-16 @ 19:48:53 | http://littlenova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback