Nostalgisk

För fem år sedan
Var jag endast 14 år gammal - känns som en evighet sedan .. Ungefär vid den här tiden vart jag tillsammans med Daniel, hängde med Linn varje dag och hade en och en annan fjortis fylla på helgerna :p Hehe det var tider det .. Men faktiskt så var detta en mycket bra period i mitt liv :) Hade himlans skoj och allt kändes så mycket lättare då, inte samma problem som man har nu, hehe .. Tror även det var om kring denna tidpunkt jag flyttade in i friggeboden :p wiihooo

För tre år sedan
Hade jag tagit mig igenom första året på gymnasiet, fortfarande tillsammans med Daniel fast det brast nånstans däromkring. Umgicks oerhört mycket med Angelica och Linn också såklart :p Om jag minns rätt så var det en hel del festande i denna tidsperiod, hehe .. Men skoj hade vi, många sena nätter at my place ..

För ett år sedan
För ungefär ett år sedan sökte jag till högskolan och började redan då på att bli nervös över vad jag skulle ta vägen .. Vid det här laget för ett år sedan var jag i full gång med att planera balen och studenten :D ooh härliga tider det där .. Började sedan sommarjobba och gick spänd och väntade på svar och till slut kom det fram att jag skulel börja i Västerås :p Och detta år har gått oerhört snabbt, men haft så skoj :)

För tre månader sedan
Var det bara Februari och inte alls kul väder :( hmm vad hände i februari, mitt minne är inte det bästa alla ggr !! Jag tror nog livet vandrade på som vanligt, plugg och umgås med vänner här i Västerås på vardagarna sen hem till smedjebacken för att festa och umgås med vänner och pojkvän på helgerna :p Höll nästan på att glömma, hur nu det kunde gå till, den 21 februari (på pappas födelsedag) skaffade jag mitt efterlängtade KÖRKORT :) Det var en mycket lycklig dag ..

För en månad sedan
Var det april och jag hade väldigt fullt upp med skolan :( kanske inte en jätte rolig period, men efter det var det långledigt med allt vad det innebar hemma i Smedjebacken :p

Igår
Jobbade med PM-arbete till två, hem och laga mat, städa lite och tvättade och sen en slö dag. Gårdagen var ingen rolig dag.

Idag
PM-jobb först, besiktat bilen, lagat mat och bara degat .. Snart laga matlåda sen dra ner till Anna en sväng och kika tv .. Vädret luras idag och är väldigt knepig, sol, regn, hagel ?!! hmm vad händer ?

Imorgon
PM-arbete även då ! Sen som sagt en tripp hem för att byta bil och gosa lite med kissarna .. När jag återvänder sen ska jag också försöka plugga lite innan sängdags ..

Om ett år
Kommer jag nästan vara klar med mitt andra år på högskolan ! Ett steg närmare examen, jobb och PENGAR ! hehe .Och om ett år vill jag kunna tänka tillbaka på året som har gått och tänka hur roligt jag har haft och att jag inte ångrat ett dugg :) Så bara att se till att det händer nu !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback