Uttråkad

Börjar känna mig lite smått uttråkad, nyss fått i mig lite lunch - fick bli mackor bara, orkade verkligen inte laga nåt riktigt än så får bli något mer matigt sen .. Och nu känns det som jag bara sitter här och tråkar .. Vädret ute lurar en, trodde det skulle vara jätte varmt och skönt idag men istället fick jag gå och huttra, var endast tio grader varmt när vi gick till skolan ! men solen lyste ju och himlen var alldeles blå .. Är den fortfarande och enligt uppdatering av Anna så är det nu cirka 17 grader i solen .. Så jag ska snart hoppa i träningskläderna och ut på en rask promenad/jogging tur med massa härlig musik i öronen ! Denna vecka ska vi också komma iväg till friskis, blir en sväng imorrn, riktigt vad vi ska göra vet jag inte men sen tänkte jag mig väl en eller två pass på gymmet denna vecka också kanske ?!! hmm undrar om jag kanke ska vänta lite till innan jag går ut så att jag inte får håll som sist, kanske ska smälta maten en liten aning till bara ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback