Väskan dök upp

Väskan som jag skrev om tidigare som jag beställde från tradera och trodde jag blivit lurad på dök upp idag .. Jag har dock redan gett säljaren negativt då hon inte svarade på mail och det tog närmare tre-fyra veckor för väskan att komma ! Men nu är den här i alla fall :) Fin var den, bild kommer väl lite senare ..

Hemma nu från skolan, besiktning och ICA. Kommit en bra bit på vägen nu med vårt arbete i alla fall, känns bra :) Sen var jag iväg då som sagt för att besikta bilen och jag visste ju att den inte skulle gå igenom nu heller men tänkte jag skulle göra det för att få längre tid att fixa felet innan körförbud .. Men det fick jag inte denna gång ! :( Får körförbud om de inte fixas innan tisdag o finns ju ingen chans för mig att fixa det här i Västerås, så vet inte hur jag ska göra med detta ?!! Måste ju få hem den så pappa kan fixa felet och sen besikta men har ju ingen möjlighet att hinna hem innan dess .. Hmm hoppas pappa har en lösning .. Har varit till ica en sväng också och köpt lite gott til kvällens tv-kväll :p och en yoghurt att ta med till arbetet imorgon ..

Vad ska jag äta för mat nu och vad till matlåda imorrn ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback