En senare uppdatering

Inte gjort alltför mycket sen sist, mår som sagt inte alltför bra. Plockat undan lite, ätit och så bara. Ska försöka packa snart men jag har ingen aning om vad jag ska ha med mig så det är inte så lätt ???

Nu ska jag dra i mig ett glas med c-vitamin och hålla tummarna för att jag kommer att må bättre imorrn! Då kommer ju mamma och en av hennes vänninor och vi ska ha en heldags shopping typ. Ikea, stan och sen nisses på vägen hem. Jag har en ruskig träningsvärk i mina vader och visst är det skönt att ha träningsvärk men detta är lite för mycket tycker jag. Men är ju värst när man suttit ner så när jag varit och vandrat ett tag kommer det väl att ge sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback