En söndag kväll.

Bara skit på tv. Känner mig också lite smått ensam nu när Kristoffer inte är här och jag kommer inte kunna sova på bra länge eftersom vi sov rätt länge imorse. Hmm undrar vad jag ska hitta på? Imorrn är det upp i tid som gäller, föreläsning vid nio men ska duscha och så innan så, sen ska vi sitta kvar i skolan och jobba med lite uppgifter. Efter det ska jag vandra till gymmet, behöver typ träna varje dag med tanke på denna helg. Även nästa helg kommer väl inte bli den nyttigaste, då är det hem till Smedjebacken som gäller och bror fyller 18, ingen aning om vad jag ska köpa till han?!!!

Nu ska jag tvätta bort sminket och sen roa mig med nånting tills jag blir trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback