Glömde bort att ladda upp

Bilderna på vad jag köpte i Sthlm. Jag och Krille var till ikea igår och efter det ner på stan, vandra runt lite sen käka vi på Grekiska kolgrillsbaren sen hem och kika film hela kvällen :) Hittade lite fynd nere på stan här också, ett par pumps från Belle och ett halsband och ring från guldfynd, sen fick jag en dataväska av Kristoffer också :) Men får väl bli bilder på det sen (om jag kommer ihåg - men ska försöka :p) Här är de jag köpte i fredags i alla fall:


Kofta i rosa satin med svart spets från Gina Tricot.


Linne i satin från H&M


En vippig svart spetsklänning, också den från H&M


Lite smink från Make up Store. Den blåa ögonskuggan var gåvan
jag fick när jag vart medlem, tror den kan bli fin på tillsammans med
en annan skugga jag har.


Stor skjorta från en affär som jag tror hette Surprise, men den är från
Only.

Som sagt, hade nog kunnat få allt detta här i Västerås men var trevligt att komma iväg och kika runt på lite nytt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback