Goddag damer och herrar

Jag fryser. Skitväder ute och inte särskilt varmt här inne heller! Kom hem typ för en och en halv timme sen från gymmet och sen dess har jag hunnit få i mig lite lunch och inte allt för mkt mer. Ska försöka läsa lite idag i alla fall även fast jag vet att det inte kommer att ge alltför mycket inför morgondagen. Men sånt är livet! Sen ska jag städa lite också så att det ser någolunda respektabelt ut när Johanne och Camilla kommer förbi imorrn. Efter tentan ska vi käka lunch på bredbar och sen kika runt lite på stan. Efter det ska vi köpa med nåt gott och gå hem till mig och kika Sex and the city.

Måste verkligen hitta en varmare jacka nu och hoppas att pappa håller sitt ord om att jag ska få en jacka av honom. För det behövs verkligen, frös nåt så fruktansvärt när jag var ute nu, riktigt kallt!!

Städa ? Plugga ? Hmm vad ska jag börja med, kanske ligga i soffan :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback