Goddag

Idag är det Lördag och till kvällen blir det party! Igår var jag och Kristoffer ut och käka på Jensens och sen vart det bio efter det, den nya bond filmen - klart sevärd. Idag har vi sovit ut rejält, sen har vi varit ut till hälla en sväng. In på bolaget och sen in en sväng på ikea och köpte en pall till Kristoffer. Mat vart det också, men det fick bli på pizzerian här hemma, arosa heter den nog tror jag. Riktigt god mat har de :)

Nu ska vi inte göra nånting på ett tag, sen ska väl jag göra mig i ordning för kvällen. Riktigt trevligt ska det bli. Förfest på generatorgatan och sen pluto för mat, dryck och massa skitsnack :p Sen blir dans till stängningsdags. Bilder kommer väl upp imorrn eller så. Skulle tro att Isabelle kommer ta en del kort. Anledningen till partyt idag är ju lilla frökens födelsedag. Grattis Isabelle :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback