Godmorgon

Usch nu börjar det närma sig rejält. Omtenta imorgon - eller som sagt den första tentan för mig (klant!) Grymt segt att vakna denna gråa morgon men nu är jag någolunda vaken i kropp och själ. Ska sätta igång nu och gå igenom lite anteckningar sen blir det att sitta med gamla tentamensfrågor resten av dagen. Vet inte riktigt hur det det blir med lektion idag? Har en övningslektion inför nästa tenta (som är på onsdag i nästa vecka) klockan kvart över tre idag. Men läraren har varit sjuk ett tag och svarar inte på mail eller så (man blir lagomt glad när vi skickade och fråga saker för en och en halv vecka sen och inte fått svar än - i början svara han jätte snabbt!), skrev och fråga igår om hur det blir idag men inget svar på det heller. Men Johanne skulle ta och ringa expeditionen sen, inte så kul för henne att sitta och köra hit om det inte skulle vara nånting sen. Men om det är lektion har vi bestämt att vi ska träffas i skolan innan efter lunch och göra lite övningar tillsammans.

Hoppas lite att det inte är nån lektion faktiskt. Känner att jag vill lägga all koncentration på det jag håller på med nu idag och inte blanda in massa annat! Blir typ bara som ett störande moment att göra andra uppgifter som inte hör till det som jag ska kunna till imorrn. Hade varit bra att typ ha lektionen på måndag eller nåt istället! För det känns ju ändå som att den är viktig att gå på.

Ähh det där kan inte ha varit särskilt intressant för er att läsa ? Men har just för tillfället inte mycket annat intressant att skriva om. Dagarna handlar ju just nu bara om plugget känner jag, sex dagar till sen lite ledighet :) Nu ska jag börja läsa ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback