Godnatt allihop

Jag kommer nog inte kunna somna riktigt än men jag ska stänga ner datorn :p Kika lite tv tills jag blir trötter. Alltid trött typ runt sex tiden kanske men sen när det egentligen är dags att sova så är jag inte ett dugg trött. Och sen på morgon är man så trött så man inte riktigt vet vart man ska ta vägen istället. Sovmorgon är min visa det, men imorrn blir det inget sånt! Föreläsning vid nio.Sen vandra ner på stan och käka lunch på Waynes och sen kika runt lite snabbt i affärer bara. Ska försöka hitta en present till Joakim och sen också köpa en väst till hans flickvän som hon bett mig om. Kanske hinner jag med att hitta nån liten sak till mig själv också! Har egentligen bestämt att jag typ inte ska shoppa nå mer denna månad - men kanske bara nån liten grej ;) Efter stan blir det sedan en vända till gymmet och efter det hem och plugga så länge som ögonen orkar hålla sig öppna. Det var min morgondag det! Nu ska jag bädda ner mig ...

Ni får sova så gott mina vänner.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback