Helgen är över

Och snabbt gick den, så mycket mer jag alltid vill hinna men tiden bara försvinner. Nu är det en och en halv veckas non stop pluggande som gäller. Vi får helt enkelt se hur de kommer att gå - jag hoppas på det bästa! Idag har jag sovit ut rejält, umgåts med Kristoffer och ätit/fikat med släkten. Sitter hemma vid pappa nu och kika tågtider för imorrn. Inte blivit av att vi hunnit byta mina däck eftersom de inte ligger här hemma heller. Så jag vill inte chansa att ha bilen nere i Västerås och sen inte kunna få med mig den hem nästa vända vilket blir typ den 28:e och då är det ju nästan december! Så mycket mycket möjligt att det är halt då :p Så blir till att ta tåget, det var ett tag sedan. Skulle väl egentligen behövt åka hem idag men ville som sagt inte köra bil och går inte jätte många tåg på söndagar och ville ju hinnaa träffa släkten - därför jag kom hem!

Nu ska jag alldeles strax krypa i säng. Ska försöka få liv i min pappa också och tjata på honom om att skjutsa mig till tåget imorrn :)

Fick höra en hemsk sak angående en kompis från förr och jag hoppas verkligen att allt ska bli bra. Så fruktansvärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback