Hm det där gick ju bra ..

Eller inte .. Tentan kändes inte alls bra. Svårare än den förra (även om jag inte skrev den så har jag ju gått igenom den och räknat på den) och känner att jag inte klara det. Men som sagt, lägger det åt sidan ett tag. Ska nu fokusera på nästa tenta (plugget börjar imorrn!) och efter det är det jobb med pm:et som gäller. Tänkte under den tiden vi jobbar med det avsätta en till två dagar i veckan till att repetera. Får väl se hur nästa tenta känns, men skulle jag inte klara den tror jag att vi får mycket repetition i och med arbetet. Så det blir till att repetera och plugga lite pö om pö med arbetet och så, för nästa tenta period blir nån gång i januari så tills dess ska jag väl ha hunnit lära mig. Förhoppningsvis kan jag klara provet på onsdag i alla fall!  I annat fall ska jag, vad det än krävs, avklara dessa prov i januari för jag tänker inte ha  nån av dem kvar in på nästa termin. så är det bara :p

Men men, inge mer skola idag. Varit på gymmet med Camilla efter tentan, sen en sväng till bolaget och till lindex för att köpa strumpbyxor till kvällen.

Ikväll blir det utgång, det behöver jag efter en vecka i ensamhet med mina böcker! Så ska ner till Anna och käka och så vid fem och sen ska vi vidare till en av Angelas kompisar och efter det vidare till blue moon bar :) kommer nog bli en riktigt trevlig kväll. Nu ska jag äta nånting ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback