Inget liv

Kommit fram till att jag i princip inte kommer att ha nåt liv förens dessa tentor är avklarade! Jo visst jag får Lördag och Söndag hemma i Dalarna vilket jag verkligen behöver känner jag. Men sen är det bara att sitta varje dag så mycket man bara orkar och samtidigt hinna med träningen också! Så kommer väl inte hända så mycket annat på mina dagar förens efter den 19:e. Blir i och för sig också en välbehövlig utgång med flickorna den 14:e, dagen då jag skriver den första tentan, men sen blir det att sitta hemma och plugga hela den helgen. Men men, ser fram emot att detta ska vara över!

Hade ju övningslektion idag i skolan och vi satt som frågetecken. Han sa också att den uppgiften som han gick igenom mycket väl kan hamna på tentan (inte den exakta, men det fatta ni nog) och då kommer jag typ få panik! Så det är väl till att plugga som en idiot nu. Vi satt och gjorde uppgifter till den första tentan idag, tänkte jag ska försöka plugga typ varannan dag till den och varannan till den andra. Vi får se hur detta går helt enkelt.. Går det inte så gör det inte det då har man försökt i alla fall och vet hur tentan är uppbyggd och så. Är ju första gången jag gör "omtentan" också tack vare min lilla miss förut, men jag hoppas verkligen att jag kan klara av i alla fall en av dessa. Håll tummarna för mig och önska mig lycka till :p Det är nåt som lär behövas.

Trött och slut är jag nu. Men jag har disk som behöver diskas, tvätt som måste hängas in i garderoben, golv som behöver dammsugas och mycket mer därtill. Och jag skulle också vilja försöka hinna med att gå igenom lite föreläsningsanteckningar och så. Hmm ? Hungrig är jag också. Måste väl ta mig i kragen och sätta gång direkt så jag inte sitter för länge och blir allt för trötter..

Kommentarer
J0Z [JOZEFINNILSSON]

VA MED OCH TÄVLA OM DEN NYA DESIGNEN I MIN BLOGG !!!

2008-11-04 @ 20:45:40 | http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback