Jag ger upp nu

Jag tänker inte läsa mer. Säkert jätte mycket mer jag behöver lära mig - eller rättare sagt jag vet att jag inte kan allt. Men jag kommer inte kunna lära mig särskilt mycket mer nu eller hur? Så jag går dit imorrn, gör mitt bästa, lägger det bakom mig tills jag får reda på resultatet (dvs i tre veckor) och koncentrerar mig på nästa tenta. Och sen tänker jag göra samma där, ska plugga hårt Lördag, söndag, måndag och tisdag, skriva tentan sen lägga det bakom mig. Måste jag sedan göra det igen blir det ett senare problem. Tänker njuta lite av att inte behöva plugga till det på åtminstonde ett tag.

Men så håller jag ju såklart tummarna för att jag ska klara det, tro inget annat :p Känns som tentan imorrn inte är helt omöjlig i alla fall, den andra känns det lite värre med dock. Men vi får helt enkelt se hur det kommer att gå. Nu ska jag göra mig i ordning, koppla av lite framför tvn och somna i tid så jag är pigg och alert för morgondagen!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback