Lite sugen är jag allt.

Vet inte riktigt om jag egentligen har råd just nu, men nåt jag velat göra ett tag - bleka tänderna :p Hitta en produkt som verkar riktigt bra och som har fått bra recensioner.

Produkter för tandblekning...
Läs mer om produkten här



Har tidigare använt mig av "Eva vit-tandpulver Eugenia" Det är som namnet antyder ett pulver som är väldigt skonsamt för tänderna. Man använder det som tandkräm. Antingen blandar man det med lite vatten i en behållare eller så blöter man bara tandborsten och doppar i burken. Smakar lite konstigt till en början, men det funkar! När jag prova det använde jag det och vanlig tandkräm efter för att jag inte tyckte det smaka så gott. Men tänderna blir oerhört rena och de känns verkligen fräscht. Mamma säljer dem så kanske ska jag ta denna igen :p Vet inte riktigt vad som är mest effektivt, men pulvret är lite billigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback