Lördag

Igår vart det ingen uppdatering, var ju i Sthlm hela dagen och sen kika vi en film o somna tidigt när vi kom hem :p Åkte på morgonen igår, käka lite frukost på tåget och var framme närmare halv tio. Gick och kika runt lite först, affärerna öppnar ju de flesta klockan tio. Mitt första köp vart sedan inne på Make up store där jag visste vad jag skulle ha :) En cake eyeliner och en pensel till den. Hon rekomenderade också att jag skulle köpa nåt som heter " Mixing liquid" som man använder istället för vatten och det ska då sitta som berg, går även att använda innan ögonskugga. Så tog en sån också och sen vart jag medlem där, kostar 100 kronor och sen inget mer o då är man medlem ett år och får 10% varje gång man handlar :) Och när jag vart medlem fick jag även en present, var en ögonskugga, blå dock men finare när den kommer på då den skiftar lite i lila.Handlade lite mer sen men tänkte sätta in lite bilder lite senare.

Hade dock svårt att hitta grejer först :( Ville ju helst handla på affärer som inte finns här hemma men slutade med att jag bara kom hem med saker jag lika gärna kunnat handla här i Västerås :p Men men fick en trevlig dag i alla fall. Käkade på Hard rock café, riktigt gott var det och hela stället var utsmyckat till max för Halloween. Sen fikade vi lite senare också och åkte hem runt sju. Trevlig dag, hade dock väldigt otur med vädret. Regnigt, kallt och blåsigt, men men.

Sätter som sagt in bilder om ett lite tag på det jag köpte :p Nu ska jag boka biljetter på bion till mig och Kristoffer till ikväll, vet ej vilken film än, och sen ska vi käka lite frukost ....

Nån som vet hur det är med öppettiderna nere på stan idag eftersom de är röd dag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback