Måndag

Goddag. Nyss vaknat, somna på soffan oerhört seg och känner mig typ allmänt trött i huvudet. Kanske en tråkig förkylning på G? Bäst att dra i sig lite vitaminer sen. Idag har vi varit i skolan och gjort upp en plan över hur vi ska arbeta med vårt pm, mycket mer kunde vi inte göra då det inte är hundra vilket företag det blir vi ska skriva om - står just nu mellan två olika. Efter det så drog jag och Camilla till gymmet - idag fick benen sig en rejält dos av träning vilket kommer att kännas rejält imorrn. Annars har jag inte hunnit med så mycket mer idag. Skulle verkligen behöva en rejäl städning här hemma idag men det får nog bli imorn - en storstädning med allt vad det innebär, så skönt när man fått det gjort! Resten av denna dag bli inte alltför händelserik, måste vandra tillbaka till ica i kylan - var där tidigare och handlade men glömde att jag skulle ha med mig filmen vi hyrde!

Nu är det verkligen vinter ute, får se hur länge det varar och om vi får en vit jul i år?? En vit första advent åtminstonde :)

Kommentarer
Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Tyvärr vann du inte design utlottningen hos mig denna gång, det ligger en ny design ute nu, välkommen tillbaka!

2008-11-24 @ 17:40:58 | http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback