Mitt i veckan

Japp idag är det onsdag. Jag har varit och skrivit tenta på förmiddagen och det gick som förväntat, inte alltför bra med andra ord! Men jag var beredd på det. Efteråt gick jag, Johanne och Camilla på stan en sväng. Hittade en vinterjacka till ett riktigt bra pris så pappa sa att jag kunde få köpa en mössa, halsduk och så eftersom han hade förväntat sig att det skulle bli dyrare, så blir att kika det sen! Sen köpte jag också ett underklädes set från H&M :) Vi köpte sen med oss lunch från bredbar som vi käkade här hemma och kikade Sex and the City. De har typ precis gått, Johanne skulle med bussen och när vi kollar ut inser vi att det snöar! Och det har kommit en del också, inte märkt nånting :p Jag ska inte göra jätte mkt idag. Tänkte senare att jag skulle gå och köpa mig en tidning och mysa ner mig och inte tänka på att plugga! Imorrn blir det en sovmorgon :) och sen träna med camilla och sen vet jag inte vad mer om händer??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback