Onsdag

Dagen börjar med att man vaknar, känner sig seg och har ont som bara den i halsen. Sen så, när jag plockat fram för frukost, inser jag att jag ställt klockan en timme fel och den är åtta istället för sju. Och klockan åtta ska vi träffas i skolan för att disskutera fram intervju frågor inför arbetet, så var att stressa iväg. När vi var klara vandrade vi ner på stan och satt oss på coffehouse by george. Käkade först lite toast och sen vart det lite fika på det. En pratstund på cirka tre timmar om ditt och datt. Var meningen att jag skulle följa Camilla till gymmet efteråt men känner mig inte helt pigg och halsen värker fortfarande en hel del så känns som det var bäst att skippa! Hämtade ut linserna idag så nu kan jag se min omvärld och sen handlade jag lite käk (kylskåpet var inte alltför fullt!). Nu är jag hemma och sitter i soffan och skriver det här. Vart och känna mig väldigt seg och varm, jag orkar verkligen inte bli sjuk. Jag som har klarat mig så bra hitills! Så ska snart dricka lite c-vitamin.

Resten av dagen är inte planerad. Jag skulle verkligen behöva plugga lite i alla fall sen ska jag packa också för hemresan imorgon ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback