Tisdag

Goddag. Idag är det tisdag - och på schemat står städning :( men men det behövs verkligen. Jag har gjort nåt mer skoj nu på morgonen - betalat mina räkningar!! Denna och nästa månad kommer inte blir de roligaste, ekonomiskt sett. Köpt lite saker nu som känns lite onödigt, men vad ska man göra är väl lite sent att ångra det nu! Och sen lagomt till jul får vi 2000 kronor mindre av csn så den månaden blir ju skoj. Blir till att bara önska sig pengar i julklapp helt enkelt.

Idag ska jag som sagt städa - måste typ storstäda, dammsuga, diska, moppa golv, damma och allmänt plock. Hmm vi får se när jag kommer vara klar! :p Sen ska jag iväg och träna med Camilla sen, blir först ett bas step up pass och sen en liten vända på gymmet efter det.. Senare till kvällen ska vi baka lite och kika på betty och desperate. Blir trevligt :) Så kanske ska jag börja plocka undan här nu så att jag vågar släppa inte henne sen senare..

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback