Torsdag

Vaknade med huvudvärk och kände mig allmänt seg och jävlig. Stressen börjar ta ut sin rätt! Så jag skippade föreläsningen idag. Sist gick han ju bara igenom föresläsningsanteckningarna rakt av som sedan fanns att läsa på blackboard så får gå in där och läsa sen istället. Idag ska jag städa! Känner jag behöver bli av med lite disk och få lite rena golv och så, kommer kunna koncentrera mig mer på pluggandet sen. Annars sitter jag bara och tänker på att det är skitigt och att jag behöver städa. Utöver det blir det till att plugga hela långa dagen, så länge ögonen orkar hålla sig uppe! Måste väl ut en vända och få lite luft och så också om jag ska hålla koncentrationen men för övrigt ska jag sitta med näsan i böckerna tills jag är helt slut. Hmm så rolig blir min dag, ska ni hitta på nåt roligare kanske? :p

Idag fyller min Bror 18. Grattis Grattis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback