Träning för dagen

Inget gym idag - kom igång så pass sent med allt här hemma, städning och pluggande. Så var ut på en rask promenad istället för ett litet tag sedan för att få lite frisk luft, så dags att ta nya tag och greppa boken än en gång!

Imorrn har vi lektion till tolv, tänkte jag gå raka vägen till gymmet sen och sen är det hem och plugga som en tok så länge jag orkar. Sen får vi se hur det blir med tid på torsdag för träning, kanske en promenad då också iställlet. Sen en vända till gymmet efter tentan på Fredag o sen hinna med nånting till helgen också. typ söndag. Så det i alla fall blir tre vändor denna vecka även om jag inte kom iväg idag!

Hmm nu ska jag plugga en fyra, fem timmar till kanske :( Sen blir det till att slöa lite framför tvn, betty och desperate. Men vill försöka orka läsa lite till efter, vi får se hur slut jag är vid det laget!

Ha en fortsatt trevlig dag allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback