Varm vinterjacka

Som tidigare nämnt idag vill jag ha en varmare vinterjacka. En som man bara kan gosa in sig i och definitivt inte frysa i även om det är ruggigt och kallt. Den modellen jag är sugen på är en lite längre dunjacka med päls på luvan. Sugen på en brun. Har väl dock inte alltför mycket pengar nu, men kan vara bra att investera i en riktig jacka som man kan ha flera år:

PEAK PERFORMANCE W EXPEDITION PARKA
Denna är dock alldeles för dyr för min plånbok just nu. Men i denna stil jag vill ha i alla fall :) Denna är från Peak performance och går på 6799:-

EVEREST W DOWN JKT F8
Denna är lite mer i min prisklass eller så skulle jag kunna önska mig den i julklapp :p Från Everest och går på 1299;- Finns även en till modell från dem som är fin, den går på 1999:-, men verkar inte finnas i andra färger än röd och vit
. (se nedan)

EVEREST W URBAN PARKA F8
Kanske kommer det se jätte fjantigt ut att om jag kommer i en sån här jacka, krille har typ nyss köpt en likande modell, typ som den röda. Vet inte heller egentligen om den här modellen passar mig? Känner mig så stor :p Men så skönt om det faktiskt blir så att den svenska vintern skulle bli kall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback